header

Αθήνα 27/9/2023

 

Παρακαλείσθε να παρακολουθείτε συχνά τις ανακοινώσεις του πανεπιστημίου, καθώς και τις Ιστοσελίδες των Τμημάτων για τη συνεχή ενημέρωσή σας.

  1. Μετά την ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής διαδικασίας εγγραφών, το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. διαβίβασε
    • α) τα στοιχεία των αιτήσεων εγγραφών που υποβλήθηκαν από τους επιτυχόντες των Πανελλαδικών Εξετάσεων και τους επιτυχόντες της ειδικής κατηγορίας των πασχόντων από σοβαρές ασθένειες στο καθορισμένο διάστημα
    • β) τα στοιχεία των αιτήσεων διαγραφών που υποβλήθηκαν κατά την υποβολή των αιτήσεων εγγραφών σε νέα Τμήματα.

Στην περίπτωση των ήδη εγγεγραμμένων, η εγγραφή τους τελεί υπό την αίρεση της διαγραφής τους από το προηγούμενο Τμήμα ή Σχολή.

  1. Σε περίπτωση που δεν έχει καταστεί δυνατή η ηλεκτρονική εγγραφή εισακτέου για οιονδήποτε λόγο (π.χ. μη κατοχή Α.Μ.Κ.Α. ή αριθμού κινητού τηλεφώνου, ανωτέρα βία, σοβαρή ασθένεια, στράτευση ή απουσία στο εξωτερικό, θεομηνία ή άλλο σπουδαίο λόγο εξαιτίας του οποίου δεν κατέστη δυνατή η εμπρόθεσμη ηλεκτρονική εγγραφή), είναι δυνατή η εγγραφή μετά την πάροδο της προθεσμίας υποβολής της ηλεκτρονικής αίτησης, ύστερα από αίτηση του εισακτέου, στην οποία εκτίθενται οι λόγοι της καθυστέρησης.
    • Σε αυτήν την περίπτωση, η διαδικασία εγγραφής πραγματοποιείται με υποβολή της αίτησης απευθείας προς τη Γραμματεία του Τμήματος ή της Σχολής είτε με φυσική παρουσία, είτε με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων (π.χ. υποβολή της αίτησης μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή ειδικά σχεδιασμένης πλατφόρμας), είτε με ταχυδρομική αποστολή. Κατά τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων ή ταχυδρομικής αποστολής, για την ολοκλήρωση της εγγραφής απαιτείται η υποβολή υπεύθυνης δήλωσης του επιτυχόντος και αιτούντος την εγγραφή, η οποία εκδίδεται μέσω του ιστότοπου gov.gr ή φέρει φυσική υπογραφή με βεβαίωση του γνησίου αυτής, στην οποία θα δηλώνει ότι όλα τα στοιχεία και τυχόν δικαιολογητικά που υποβάλλει, είναι ακριβή και αληθή.
    • Η εν λόγω εκπρόθεσμη αίτηση εγγραφής υποβάλλεται εντός αποκλειστικής προθεσμίας σαράντα πέντε (45) ημερών από την ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής της ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής. Η εγγραφή ολοκληρώνεται ή μη, με αιτιολογημένη απόφαση του αρμόδιου οργάνου του Τμήματος ή της Σχολής. Τυχόν επιτυχόντες, που δεν εγγράφηκαν ούτε με αυτή τη διαδικασία, χάνουν το ως άνω δικαίωμα εγγραφής
  2. Σημειώνεται ότι οι επιτυχόντες της ειδικής κατηγορίας πασχόντων από σοβαρές ασθένειες 2023, είτε ολοκλήρωσαν την ηλεκτρονική εγγραφή, είτε θα εγγραφούν απευθείας στη Γραμματεία του Τμήματος επιτυχίας, σύμφωνα με την παρ. 6 του άρθρου 6 της Υ.Α. Φ.153/52642/Α5/10-05-2022 (Β΄2320), πρέπει, οι ίδιοι ή μέσω εξουσιοδοτημένου προσώπου, να καταθέσουν στις Γραμματείες αυτοπροσώπως ή, εναλλακτικά, με ταχυδρομική αποστολή με συστημένη επιστολή και απόδειξη παραλαβής τα ακόλουθα δικαιολογητικά προκειμένου να ολοκληρωθεί η εγγραφή τους:
    • α) Ευκρινές φωτοαντίγραφο του δελτίου της αστυνομικής τους ταυτότητας ή άλλο δημόσιο έγγραφο, από το οποίο αποδεικνύεται η ακριβής ημερομηνία γέννησης και τα ονομαστικά τους στοιχεία.
    • β) Ευκρινές φωτοαντίγραφο του Τίτλου απόλυσης: απολυτηρίου ή πτυχίου ή αποδεικτικού του σχολείου από το οποίο αποφοίτησε.
    • γ) Ευκρινές φωτοαντίγραφο του Πιστοποιητικού διαπίστωσης της πάθησης που έχει εκδοθεί είτε α) από αρμόδια επταμελή Επιτροπή του νοσοκομείου, όπως αυτές συστήνονται κάθε χρόνο, με υπουργική απόφαση, σύμφωνα με την αρ. Φ.151/17897/Β6/2014 (Β΄ 358) κοινή υπουργική απόφαση, είτε β) από την Επιτροπή εξέτασης ενστάσεων υποψηφίων με σοβαρές παθήσεις για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση σε ποσοστό 5% η οποία συγκροτείται με κοινή υπουργική απόφαση, κατόπιν εισήγησης του Κεντρικού Συμβουλίου Υγείας (ΚΕΣΥ) του Υπουργείου Υγείας.
    • δ) Μία (1) φωτογραφία τύπου αστυνομικής ταυτότητας

Η γραμματεία, ελέγχει και αντιπαραβάλλει τα στοιχεία των εγγραφέντων με τα περιεχόμενα στα ανωτέρω δικαιολογητικά μέσα σε προθεσμία δέκα (10) ημερών, από τη λήξη της ημερομηνίας εγγραφής. Η απόφαση εγγραφής ανακοινώνεται από τη Γραμματεία της Σχολής ή του Τμήματος αρμοδίως. Αντίγραφο αυτής κοινοποιείται στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων. Με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης της Σχολής ή του Τμήματος, μετά τον έλεγχο των δικαιολογητικών, εγκρίνεται η εγγραφή των εισαγομένων.

 

Μετά την ολοκλήρωση της καταχώρησης των στοιχείων των εισαγομένων στο Μηχανογραφικό σύστημα του Πανεπιστημίου,

Υπενθυμίζεται ότι πρέπει να έχετε στείλει ευκρινές αντίγραφο της αστυνομικής σας  ταυτότητας  

ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΣΥΓΓΡΟΥ 136

Τ.Κ. 17671

ΤΜΗΜΑ …………………………………

ΤΜΗΜΑ

EMAIL

ΤΗΛΕΦΩΝΟ

Δημόσιας Διοίκησης

dd@panteion.gr

210. 920 – 1067, 1435

Οικονομικής και Περιφερειακής Ανάπτυξης

Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

210. 920 – 1426, 1427

Πολιτικής Επιστήμης & Ιστορίας

polhist@panteion>

210. 920 – 1391, 1043

Κοινωνικής Πολιτικής

Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

210. 920 – 1036, 1381

Κοινωνιολογίας

Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

210. 920 – 1454, 1456

Κοινωνικής Ανθρωπολογίας

Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

210. 920 – 1406, 1048

Ψυχολογίας

Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

210. 920 – 1421, 1422

Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού

Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

210. 920 – 1431, 1428

Διεθνών, Ευρωπαϊκών & Περιφερειακών Σπουδών

Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

210. 920 – 1389, 1392

 

  1. Απαραίτητη επόμενη διαδικασία για να έχετε πρόσβαση στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες, είναι η έκδοση Λογαριασμού Uregister
    • Ο κωδικός που θα έχει δοθεί από το σύστημα (ΟΝΟΜΑ ΧΡΗΣΤΗ) και ο κωδικός που θα ζητηθεί να εισάγετε εσείς (password), είναι οι τελικοί κωδικοί που θα χρησιμοποιήσετε για όλες τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες.
    • Από τον κωδικό του συστήματος (Όνομα Χρήστη) προκύπτει και ο Αριθμός Μητρώου, απαραίτητο στοιχείο για τη φοιτητική σας πορεία
      • Τα τέσσερα πρώτα ψηφία είναι ο Κωδικός του Τμήματος
      • Τα υπόλοιπα οκτώ ψηφία είναι ο Αριθμός Μητρώου σας
  1. Παροχή Ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (mail) στους προπτυχιακούς φοιτητές

Είναι απαραίτητη η ενεργοποίηση από τους προπτυχιακούς φοιτητές των λογαριασμών ηλεκτρονικού ταχυδρομείο το οποίο είναι της μορφής @edu.panteion.gr,  για την διευκόλυνση της πρόσβασης σε εκπαιδευτικές και διοικητικές υπηρεσίες (όπως ασύγχρονης και σύγχρονης τηλεκπαίδευσης, επικοινωνία με τις Γραμματείες κλπ)

  1. Με τη χρήση του Λογαριασμού Uregister, θα έχετε πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

ΚΑΛΗ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗ ΧΡΟΝΙΑ